Sponsoring

Voor organisaties die ons willen sponsoren bieden wij de volgende opties:

a. Sponsor pakket Basis. € 70

logo op onze website en social media (Facebook, LinkedIn, Instagram)

1x per jaar bericht op social media en website

artikel in de plaatselijke krant

b. Sponsorpakket Adopteer een school. € 175

U adopteert als het ware een school naar uw keuze. Met uw sponsor bijdrage krijgt de school in kwestie 5 Dam- en Schaakspellen en 5 gratis lessen.
Uw logo kan op de borden en de meeste organisaties kiezen voor een artikel met foto van u of uw collega op de school in de krant en op internet. U draagt direct bij aan iets goeds voor de jeugd en een school!

c. Sponsorpakket “BaarnOpen”

1x per jaar organiseren wij een groot internationaal damtoernooi met landelijke bekendheid. Veel media aandacht. U heeft veel opties. Bijvoorbeeld uw logo en link naar uw website op de toernooi site en social media. Het toernooi kan uw naam krijgen. Een artikel in de krant met uw naam en of foto. Uw reclamebord in de speelzaal of uw logo op de speelborden en damklokken. Ook kunt u bijvoorbeeld een t shirt sponsoren met uw logo erop.

Graag doen wij u een voorstel op maat.

d. Sponsorkpakket schooldam- en schaaktoernooi

1x per jaar organiseren wij in diverse plaatsen een schooldam en school schaaktoernooi met regionale bekendheid. Veel media aandacht. Er doen iedere keer zo’n 100 kinderen mee met veel aanwezigheid van ouders, leerkrachten en pers. U heeft veel opties. Bijvoorbeeld uw logo en link naar uw website op de toernooi site en social media. Het toernooi kan uw naam krijgen. Een artikel in de krant met uw naam en of foto. Uw reclamebord in de speelzaal of uw logo op de speelborden. Ook kunt u bijvoorbeeld een t shirt sponsoren met uw logo erop.

Graag doen wij u een voorstel op maat.